Svar på frågor

Här får ni svaren på läsarnas frågor

Första frågan.

Jens benz säger:
april 6, 2010 vid 9:21 e m e

För det första, vem är du
Vad anser du om polisens arbete rent generellt?

Tha G Svarar: Jag tycker att dom är klantiga, tex ta fallet med misshandeln utanför nattöppet dom glömmer ta uppgifter så alla går fria jippi! Sen så tycker jag dom är för klantiga när dom förföljer folk, eller som dom kallar att spana.

Ricky säger:
april 7, 2010 vid 9:26 f m e

Tja. Vad är din värsta erfarenhet av polisen, assistenten?

Med Vänlig Hälsning

Tha G Svarar: När dom bar in mig i en polisbil och trakasserade mig hela vägen till gris-huset(slakteriet)!

Dillo säger:
april 7, 2010 vid 5:56 e m e

Bra jobb, vi vill inte veta vem du är, för vi vill ha bloggen kvar. Snygg fråga ”VEM ÄR DU”… Skulle det komma ut skulle bloggen inte längre finnas.

Min fråga är om du har sammarbete med mer etablerade bloggar som corruptio?

Z Svarar: Har inget samarbete med andra bloggar för tillfället.

Erik jonsson säger:
april 11, 2010 vid 8:43 e m e

Har bara en fråga, va du tycker du om kvinnliga poliser

Tha G svarar: Det beror på hur dom ser ut, men ser dom bra ut kan dom suga av mig! haha

Det var alla frågor som postades för den här gången, vi får se längre fram om det blir något till tillfälle då vi kommer svara på fler frågor. Nu i veckan kommer vi ha ett litet uppbehåll här med bloggandet, vi räknar med att vara tillbaka nästa måndag (19 april), Kan hända ändå att jag postar något inlägg mitt i veckan om de finns tid och tillgång till internet. Under tiden kan ni rösta på frågan längre ner på sidan om ni blivit trakasserade av polisen någon gång. Finns en del låtar att lyssna till på sidan också. Samt ni som inte är medlem kan bli det http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Antipolisbloggen/101599483214424?ref=search&sid=766345361.1900868502..1 A.C.A.B.




Kommentera

