Hälsning till er som brukar kommentera på VK

Har under en period varit aktiv på www.vk.se och kommenterat och läst olika inlägg.  Ja har gjort de mesta för att reta upp och få en reaktion från alla dom här, som sitter och kommenterar att ´´Polisen gör ett sånt bra jobb, och att dom inte gör några fel, samt folk som skriver släng buset i finkan o kasta bort nyckeln, som verkar vara en standard kommentar där”. Ja menar kan ni bli mer hjärntvättade än ni redan är? Jag tänkte berätta sanningen nu om vilka som är de riktiga buset.

På första plats har vi då Polisen som leder med hästlängder, som inte drar sig för att mörka saker och misshandla ungdomar så fort dom får tillfälle.

På andra plats har vi nutidens horor (Politikerna). Som förstör landet mer än vad dom gör nytta. Säg någonting moderaterna har åstadkommit med?  Dom tar från dom fattiga och ger till dom rika, tror moderaterna har inspirerats av Robin hood filmerna… Hur många har ni gjort skuldsatta och arbetslösa?

En sista hälsning till er som sitter o kommenterar på vk och tror ni vet allt, ja kommer fortsätta jävlas med er där, allt för o skapa en reaktion. Kom ochså ihåg det här

Sekretessen är till för att dölja tjänstemännens och
socialnämndernas brottslighet.

2 svar to “Hälsning till er som brukar kommentera på VK”

  1. Du har helt rätt, fortsätt med det du gör det är bra att nån gör de ialllafall. Jag säger bara keep up the good work!

  2. Jag är också en av dem som ofta kommenterar alla kommentarer jag blir så förb..d på. Det är så mycket som är vansinnigt fel. Jag har själv sett övervåld med egna ögon. Är dock ingen ”kriminell” utan ett helt vanligt fruntimmer i ”medelåldern”. Jag rättfärdigar inte kriminella handlingar utan folk får ta konsekvenserna av sitt eget handlande men när Polisen går över gränsen blir jag riktigt förbannad. Det är så många unga kaxiga poliser i stan som ”tycks vara”. De är så överspända så de nästan spricker. Går ej att ställa frågor till dem ens på stan utan att de ska ifrågasätta varför jag vill veta. Sjukt! Har för mig att de finns för att få svar och för att hjälpa. Nopp. Inte i denna stad inte. Här finns de till för att jävlas och stjälpa folk precis som socialen gör. Undrar vart samhället egentligen är på väg……..????

Kommentera

