Polisens kamp, Under måndagen drar man igång Operation Gåsen

Hittade den här artikeln, Där det står att Polisen har inlett sin kamp mot cannabisrökare.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3802685.svd

Man kan ju fråga sig själv varför polisen väljer att slå till mot cannabisrökare, Målet på kort sikt är att 100-tal ungdomar ska motiveras för vård – i det längre perspektivet att polisen ska arbeta offensivt och samordnat. Vad får polisen ut av det här förutom att dom får mer möjligheter att trakassera ungdomar som väljer att röka någon gång. Istället borde dom satsa på att ta fast våldtäcksmän. Men dom anser att de här är viktigare. Hur många ungdomar dom än tar in, och som döms för att ha rökt lite cannabis, så kommer de finnas 100 till direkt efter som fortfarande röker osv. Poliserna slösar upp folkets skattepengar på någonting som förmodlingen kommer bli lagligt i Sverige någon gång i framtiden.

4 svar to “Polisens kamp, Under måndagen drar man igång Operation Gåsen”

  1. Ja snacka om idioter det finns en idiot jag blåste för typ fyra år som tror att ja ska ge han 500, men hur tänker han egentligen varje ja gång ja träffat han har inte brytt sig om att fråga om pengarna men för ett tag sen träffade han en polare och sa att han skulle typ spöa mig jag säger bara kom igen värt att komma fyra år efter och tro att han ska få några pengar jag säger bara glöm PENGARANA!!
    den tredje på besik i byn inlägget. Nu var dom här igen, typ hos grannen och gjorde nått. Ja ni vet vilka grisarna såklart men den här gången gick ja ut å tog en cigg dom var tvungna att sakta in och glo som fan när dom körde förbi dom tror typ att man ska bli rädd eller nått! SNUTFITTOR!!

    • Hur ses polisen bland den ”vanliga” delen av befolkningen i detta område, jag menar småbarnsfamiljer, unga vuxna mm?

    • Fy fan vilken oärlig pundare du verkar vara ge honom bara pengarna din keffa jävel eller är du så en så stor tattare att du behöver sno pengar från andra?!
      Har hört många historeier om idioter som blåser folk.
      Kan gissa på att du är en riktigt jävla keff bruning becknare som ger oärliga bitar och blåser folk!
      Hade du blåst mig hade jag åkt hem till dej bankat in dörren och snott någonting för blåsnings priset!
      Hoppas du får mycket spö!

  2. Jag tycker att det är bra att dom gör så. De är ju faktiskt ungdommar dom är på jakt efter. Folk som inte ska röka. Om de blir en legalisering, tror ni då de kommer vara till för folk under 18? Nej du. Bra att dom tar fast snor ungarna så dom kan fokusera sig på skolan ist för att leva i jakten på röka. Och ja. De finns ett ex antal ungdommar där ute som MISSBRUKAR cannabis. Dom som brukar skiter jag fullständigt i. Men de är dom som missbrukar jag hoppas torska. De är lätt att i den åldern bara skita i allt och bara flumma runt. Jag önskar nästan att jag torskat då. Och upptagit mitt bruk i lämplig ålder.

Kommentera

